|
Փոխարժեքներ
10 12 2025
|
||
|---|---|---|
| USD | ⚊ | $ 381.66 |
| EUR | ⚊ | € 444.4 |
| RUB | ⚊ | ₽ 4.9734 |
| GBP | ⚊ | £ 508.94 |
| GEL | ⚊ | ₾ 141.59 |
Երկար տարիների ընթացքում օծանելիքի շուկայում գերիշխող դիրք ունեին այնպիսի հսկաներ, ինչպիսիք են Estee Lauder-ը, L'Oreal-ն ու Coty-ն, և ոչ ոք չէր կարող ենթադրել, որ նրանց գերիշխող դիրքին կարող էր ինչ որ բան խանգարել:
«Ամեն ինչ միօրինակ է բուրում, և մարդիկ սկսում են ձանձրանալ խոշոր բրենդներից, նրանք ցանկանում են ինչ որ նոր բան»,- ասում է Նիկ Ստյուարդը` լոնդոնյան պարֆյումերային Gallivant բրենդի հիմնադիրը:
Fragrances of the World օծանելիքի հիմնադիր Մայքլ Էդվարդսն էլ ասում է, որ մարդիկ սկսում են հետաքրքրվել այն պարֆյումերներով, ովքեր առաջարկում են ինչ-որ յուրահատուկ բուրմունք: Նրա կարծիքով` այս ոլորտում բոլոր նորույթները գալիս են ոչ մեծ բրենդներից, իսկ խոշոր բրենդները վախենում են ռիսկի դիմել:
«Ապագան անհատական բուրմունքներինն է, երբ մարդիկ ցանկանում են ինչ-որ յուրահատուկ բուրմունք, այնպես որ անհատական խորհրդատվությունը ավելի արդյունավետ է դառնալու»,- ասում է Էդվարդսը: