Փոխարժեքներ
02 08 2025
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 383.84 |
EUR | ⚊ | € 442.91 |
RUB | ⚊ | ₽ 4.7045 |
GBP | ⚊ | £ 512.96 |
GEL | ⚊ | ₾ 141.9 |
Իրան-Հայաստան սահմանի երկու կողմերում ճանապարհաշինարարական նախագծերի արագացման հետ մեկտեղ, ավարտին է հասցվում երկու երկրների միջև ռազմավարական և տարանցիկ ճանապարհը։
Իրանի ներսում ավարտվում է Թավրիզ-Վարզեգան-Նորդուզ մայրուղու նախագիծը՝ որպես Իրանը Կովկասին կապող հիմնական մաս: Այս երթուղին ներառում է երկու հիմնական առանցքներ՝
Մոտավորապես 64 կիլոմետր երկարությամբ Խաջե-Վարզեգան մայրուղին գտնվում է իր վերջնական փուլում՝ ավելի քան 90 տոկոս ֆիզիկական առաջընթացի շնորհիվ, և դրա տարբեր հատվածները մեծ մասամբ օգտագործվել են։
Կառուցվում է Վարզեղան-Նորդուզ առանցքը (Իրան-Հայաստան սահման)՝ մոտավորապես 66 կիլոմետր երկարությամբ։ Այս տարանցիկ առանցքը զգալի հզորություն կստեղծի տարածաշրջանային տրանսպորտի և առևտրի համար՝ Թավրիզից մինչև Նորդուզի սահման ճանապարհորդության ժամանակը կրճատելով մինչև մոտ երկու ժամ։
Այս առումով օրակարգում է նաև Նորդուզ-Ագարակ սահմանային կետում Արաքս գետի վրայով նոր կամրջի կառուցումը: Այս կամուրջը կարևոր դեր կխաղա ծանր տրանսպորտային միջոցների երթևեկության թողունակության մեծացման և երկու երկրների միջև տարանցիկ հոսքի հարթեցման գործում:
Հայաստանի գործողությունները
Մյուս կողմից, Հայաստանի կառավարությունը նույնպես մեկնարկել է խոշոր նախագիծ։ Այս ծրագիրը ներառում է Սիսիան-Քաջարան երթուղու վրա 60 կիլոմետրանոց նոր մայրուղու կառուցումը, որը նախատեսված է այլընտրանքային երթուղի ստեղծելու, ճանապարհորդության ժամանակը կրճատելու և անվտանգությունը բարձրացնելու համար։
Իրանը նաև անմիջականորեն ներգրավված է Ագարակի (Իրանի սահման) և Քաջարանի միջև 32 կիլոմետրանոց ճանապարհի շինարարության մեջ, որը գտնվում է Հայաստանում։ Այս կենսականորեն կարևոր հատվածը ներառում է մի քանի կամուրջներ, թունելներ և նախագծված լեռնային ճանապարհներ և կարևոր դեր է խաղում երկու երկրների տրանսպորտային ցանցերը կապելու գործում։
Այս բոլոր հատվածների ավարտից հետո Իրանի Թավրիզ-Վարզաղան-Նորդուզ երթուղին լիովին կմիանա Հայաստանի նոր մայրուղիներին։ Այս միջանցքը կդառնա Կովկասյան տարածաշրջանի ամենակարևոր տարանցիկ ուղիներից մեկը՝ աննախադեպ հնարավորություններ ընձեռելով Սև ծովից մինչև Պարսից ծոց առևտրի, միջազգային տրանսպորտի և տնտեսական համագործակցության համար։
Զանգեզուրի միջանցքի կառուցման երազանքը մարում է
Իրանը բազմիցս հայտարարել է, որ Հարավային Կովկասի սահմանների փոփոխությունները համարում է իր կարմիր գիծը։ Թավրիզից մինչև Երևան այս մայրուղու կառուցումը կամրապնդի Իրան-Հայաստան տարածքային շարունակականությունը և կնվազեցնի Զանգեզուրի միջանցքի ստեղծման ճնշումները։
Աղբյուրը՝ khodroyek.ir