close
Եղանակը Երևանում
22 Հոկտեմբերի 2021
+16°
+27°Ցերեկ
+15°Գիշեր
weather
close
Փոխարժեք
22 Հոկ 2021
USD1486.54
GBP1613.24
EUR1550.71
RUB16.86
close

ՀՀ, ք. Երևան Հանրապետության փ. 30

+374 10 52 15 01
ՎԵՐԵՎ

Պետք է գտնել օպտիմալ տարբերակ, որպեսզի ԶԼՄ-ները կարողանան այլընտրանքային ֆինասավորման աղբյուրներ գտնել

Տնտեսական

16 Սեպտեմբերի 2021, 23:02
 Պետք է գտնել օպտիմալ տարբերակ, որպեսզի ԶԼՄ-ները կարողանան այլընտրանքային ֆինասավորման աղբյուրներ գտնել

Կառավարությունն իր այսօրվա՝ նիստում հավանություն տվեց «Գովազդի մասին» օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի նախագծին: Այս փոփոխություններով, կառավարությունը նպատակ ունի արգելել շահումով խաղերի կամ տոտալիզատորի գովազդը:

ՀՅԴ Բյուրոյի տնտեսական հետազոտությունների գրասենյակի պատասխանատու, տնտեսագետ Սուրեն Պարյանն ArmDaily.am-ի հետ զրույցում անդրադառնալով ընդունված նախագծին ասաց, որ եթե մինչ այժմ բուքմեյքերականները կարող էին կայքերով, հեռուստատեսությամբ և ռադիոյով երեկոյան 11-ից հետո գովազդ դնել, ապա այսուհետ դա ևս չեն կարողանալու անել։ Միաժամանակ, պետք է հանվեն վահանակները։

«Հանրային շահի տեսանկյունից նախագիծը կոչված է քաղաքացիներին հեռու պահել խաղամոլությունից, անիմաստ ծախսերից, որովհետև դրա հետևանքով ընտանիքներ են քանդվում, մարդկային կյանքեր են կործանվում և տարբեր հաշվարկներով մինչև 400 մլն դոլարի շրջանառություն կա այս ոլորտում։ Սա լուրջ մտահոգիչ թիվ է։ Պետությունը փորձում է սահմանափակել դրա գովազդը՝ ինչպես ալկոհոլի ու ծխախոտի դեպքում»։

Նա հիշեցրեց, երբ ծխախոտի ու ալկոհոլի գովազդի սահմանափակման ժամանակ լրատվականներից կրկին կար դժգոհություններ, սակայն հետագա ընթացքը ցույց տվեց, որ ԶԼՄ-ները կարողացան այլընտրանքային աղբյուրներ գտնել գովազդի համար։ «Կարծում եմ ԶԼՄ-ները պետք է գան դեպի փոքր և միջին բիզնես։ Տարիներ շարունակ ԶԼՄ-ները աշխատել են խոշոր բիզնեսի հետ, հիմա պետք է դիվերսիֆիկացնեն իրենց ծառայությունները և աշխատեն ՓՄՁ բիզնեսի հետ»։

Նա ընդգծեց, որ պետք է գտնել օպտիմալ տարբերակ, որպեսզի ԶԼՄ-ները կարողանան այլընտրանքային ֆինասավորման աղբյուրներ գտնել։ «Հիմա արդեն ԶԼՄ-ների համար բավական բարդ իրավիճակ է, քանի որ գովազդը բավականին նվազել է և եթե ուզում ենք ունենալ անկախ մամուլ, ապա ԶԼՄ-ներին պետք է տանք ֆինանսավորման հնարավորության աղբյուրներ։ Դա շատ կարևոր է։ Այսինքն, ոչ միայն հանրային շահի տեսանկյունից ելնելով զրկի ԶԼՄ-ին, այլև տա այլընտրանքային եկամուտ աշխատելու հնմարավորություն: Սա պետության համար պետք է առաջնահերթություններից մեկը լինի, եթե ուզում է ունենալ անկախ մամուլ, ոչ թե այս կամ այն քաղաքական կուսակցությունից կամ ղեկավարից կախվածություն ունեցող ԶԼՄ-ներ»։

Հարցին, թե կա արդյոք ուսումնասիրություն, թե արդյոք երբ արգելվեցին խաղատների գովազգները՝ հաճախելիությունը այդ հաստատություններ նվազեցին՝ նա պատասխանեց, որ վիճակագրությունը ճիշտ հակառակի մասին է վկայում։ «Աճը տարբեր գործոններով է պայմանավորված։ Եթե կազինոն որոշակի աշխարհագրական խնդիրների հետ է կապված, այսինքն, մարդը պետք է գնա Ծաղկաձոր կազինո մտնելու համար, ապա օնլայն կազինոների համար տանից դուրս գալ էլ պետք չէ։ Հատկապես կարանտինային ժամանակահատվածում մարդիկ պարապությունից օնլայն կազինոներ էին խաղում և օրվա կտրվածքով մեծ գումարներ էին պարտվում, անգամ չզգալով, թե ինչպես են պարտվում այդ գումարը։ Այսինքն, արդեն բավական մեծ քանակությամբ օնլայն կազինոներում խաղացողներ կան։ Կառավարության այս սահմանափակումը կարծեմ կոչված է այս մարդկանց դեպի այդ կազինոներ գրավող գովազդից զրկել, նաև երիտասարդներին զերծ պահել, այդ գովազդը գրավող գործիքներից մեկն է։ Բնականաբար, կառավարությունը նաև պետք է գտնի երիտասարդությանը և հանրության հետ աշխատելու այլ արդյունավետ լծակներ, քարոզչություն իրականացնել։ Ամեն դեպքում՝ համաշխարհային փորձը այլ արդյունավետ մեթոդներ չի գտել, բացի գովազդի սահմանափակումը և աշխարհագրական սահմանափակումները։ Օրինակ ԱՄՆ-ում միայն մի քանի քաղաքներում կարող է կազինո լինել։ Հաջորդ քայլը պետք է լինի ֆեյսբուքում տոտալիզոտորների գովազդի սահմանափակումը, քանի որ այժմ արդեն այդ տոտալիզոտորները իրենց ողջ գովազդի համար նախատեսված գումարն ուղղելու են դեպի համացանց, որը վերահսկողությունից դուրս է գտնվում։ Եթե լրատվականները միայն 23-ից հետո էին գովազդ դնում, ապա ֆեյսբուքը օրական 24 ժամ գովազդ էր միացնում։ Այսինքն, պետությունը պետք է մտածի այդ համացանցի գովազդում սահմանափակման ուղղությամբ, քանի որ այդտեղից եկող գովազդի ազդեցությունն անհամեմատ ավելի մեծ է, քան լրատվականների գովազդը, քանի որ մարդը համացանցում են, քան լրատվականում»։

Մեր ընտանիքի նահապետը
21 Հոկտեմբերի 2021, 23:35 Մեր ընտանիքի նահապետը
Մահացել է Տիգրան Կարապետյանը
21 Հոկտեմբերի 2021, 20:17 Մահացել է Տիգրան Կարապետյանը

yerkir.am
Այս բաժնի այլ նորությունները
Ամենաշատ ընթերցվածները
Yandex.Metrica